Marketing prawniczy

17 Views Comment Off

Marketing prawniczy
Polscy prawnicy niestety nie mogą emitować widowiskowych reklam znanych z amerykańskich filmów i seriali. Typowa reklama jest zabroniona, więc adwokatom i radcom prawnym zostaje tylko wywieszenie szyldów, zachęcających do skorzystania z ich usług. Prawnicy i ich ewentualni klienci sporo na tym tracą. Usługi tak zwanych papug nie są tak kosztowne jak niektórym się wydaje. Legenda o cenach za usługi adwokatów odstrasza przeciętnych obywateli od zasięgnięcia porad prawnych, które mogą pozwolić na zaoszczędzenie sporych pieniędzy. Mimo że marketing prawniczy jest mocno ograniczony i absolwenci prawa nie mają jak wykorzystać swojej kreatywności, to dobra agencja marketingowa jest w stanie zapewnić dobrą reklamę. Absolutnym minimum wydaje się być wizytówka Google, na której wyświetlą się podstawowe dane kontaktowe i najbardziej popularne opinie o naszej kancelarii. Inną podstawową formą zaistnienia w sieci jest strona na portalach społecznościowych. Bez tego nasza działalność będzie niemal niewidoczna. Dobrze prowadzona strona w internecie może sprawić prawdziwe cuda i zapewnić wielu nowych klientów

About the author

Related Articles

Archiwa